Saturday 28 July 2012

kurdele nakisi ve dantel havlu

kurdele nakisi ve dantel havlu
Bana işlenmesi için sipariş gelen damat bohçası için örülmüş çok beğendiğim bu güzel havlu dantelini görünce hemen bir kağıt bir kalem aklıma gelen ilk deseni çizerek işe başladım.
kurdele nakisi ve dantel havlu
İşte kendiliğinden dantele uygun olarak ortaya çıkan bana ait bir desen..Ben bu kurdele işlerine bayılıyorum.Okadar zevkli bir işki herkeze tavsiye ediyorum mutlaka denemelisiniz..
kurdele nakisi ve dantel havlu









kurdele nakisi ve dantel havlu ile alakali benzer icerik

aklamal sk ine havlu kenarlar

DERYA BAYKAL SIK İĞNE İLE YAPILMIŞ ÖRGÜ OYUNCAK MODELLERİ




aklamal ine oyas havlu rnekleri

Yine iğne oyası demeyenler için yeni bir örnek daha…. Uzaktan Geçenlerde de başka rengini




aklamal havlu kenar yapl

SELANİK ÖRGÜSÜ Selanik Örgü Video 1 Video Örme Tarifi 1 ÖRÜMCEK TEKNİĞİ Örgü Teknigi




aklamal igne oyal havlu kenar

KAPRİS ÇARŞAF KENAR DANTELİ Farklı bir model. Bu modeli Kozaklı’da tuhafiyeci bir bayanda gördüm daha




aciklamali havlu ken

Elle Italia March 2012 Model:  Valentina Zelyaeva Photographer:  Matt Jones Stylist:  Sofia Odero Hair:




aciklamali gelin havlu modelleri

Modeller netten alıntıdır.




40 ine oyas havlu

YATAK ODASI DANTELİ YELPAZE Üçüncü sırada hem tepelere hem deliklere 40 trabzan doldurulur bundan




3 para havlu kenarlar

Malzemeler: Sentetik kumaş, tül, boncuk, mum, iğne, iplik Yapılışı: 3 farklı boyda daire kumaş




3 kelebekli havlu kenar

netten







Popular Articles:
  • kurdele işi bohça modelleri
  • kurdele desenleri
  • en güzel kurdele havlu
  • bohca deseni
  • kurdele deseni
  • kurdele havlu kenarı işlemesi
  • kurdele işi desen
  • kurdele işi lale
  • kurdele nakışı damat havlu
  • kurdele nakışı damat havlusu

No comments:

Post a Comment